Pravila in pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Knjiga na dan so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  • Ponudnik je Nika Švajncer s.p., lastnica spletne trgovine Knjiga na dan.
  • Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
  • Spletna prodajalna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Knjiga na dan (www.knjiganadan.si), pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno in izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.
Pred zaključkom naročila ste seznanjeni s stavkom »Strinjam se s pogoji poslovanja in prevzemam obveznost plačila«, splošnimi pogoji in z obveznostjo plačila. Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost plačila in kopijo naročila prejmete na podan mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k njegovemu plačilu.

PREKLIC NAROČILA

Preklic naročila je možen do 1 ure po oddanem naročilu. Po tem je že velika možnost, da je bilo naročilo obdelano in oddano kurirski službi.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.
Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vklopi razum, vzemi račun:

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 1-3 dni od plačila predračuna, naročeno prispe do stranke po navadi naslednji delovni dan, redko potrebuje dlje časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko e-maila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@knjiganadan.si, če paketa niste prejeli oziroma ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.

Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo:

– 2,00 €, za vsa naročila do 45€. Pri nakupu nad 45 eur je strošek pošiljanja GRATIS.

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in so brez DDV (davek na dodano vrednost). DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).

Pri nakupu nad 50 eur je strošek pošiljanja GRATIS. Pri nakupu do 50 eur vam bomo zaračunali strošek pošiljanja blaga, ki je prikazan kot ločena postavka na računu.

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije.

Naročene izdelke vam dostavna služba dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije (15 dni).

PLAČILO PO PREDRAČUNU

Za višino provizije pri plačilu po predračunu povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. To pomeni, da plačate kupnina+strošek odpreme blaga, v vrednosti 2,00 EUR za področje Slovenije.

Podatki za nakazilo:

Nika Švajncer s.p., spletno novinarstvo

TRR: SI56 6100 0002 0563 571 (Delavska hranilnica d. d. Ljubljana)

Sklic: SI00 (+številka naročila)

BIC, SWIFT KODA BANKE: HDELSI22

Naročilo po predračunu velja le 3 delovne dni. Tako tudi ARTIKLE PO PREDRAČUNU HRANIMO LE 3 DELOVNE DNI. Po treh dneh se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

ODSTOP OD POGODBE: Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od datuma, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo navedli, in to ni prevoznik, prevzeli naročeno blago. Z jasno izjavo nas o odstopu od pogodbe obvestite na info@knjiganadan.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.

Če odstopite od te pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od te pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas. Stroške vračila blaga krijete sami. Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga. Za vračilo vaših plačil uporabljamo vnaprej dogovorjeno plačilno sredstvo z vami.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če stranka vrne paket na račun podjetja ali pošlje paket z odkupnino, ga podjetje zavrne.

Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec (velja tako za menjavo kot v primeru odstopa od pogodbe).

MENJAVA BLAGA: v primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, nam napišite sporočilo na info@knjiganadan.si. Ugodnost pri nas: stroške odpreme blaga pri prvi menjavi od nas do vas krijemo mi. Strošek imate le z vračilom artikla do nas. Pri vseh nadaljnjih menjavah stroške pošiljanja v obe smeri krije kupec. Čas menjave je možen v 14 dneh od prevzema pošiljke.

Menjamo le neuporabljen izdelek, nenošen, brez smradu, nezmečkan, v embalaži, ki je prav tako nepoškodovana, nezmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot je okrasni papir, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni. Torej, menjamo lahko le izdelek z embalažo enakega, kot ste ga prejeli.

NEPREVZEM NAROČENEGA

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošti, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik da Obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem naročenega na pošti je 15 dni. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov. Če iz kakršnega koli razloga Obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na info@knjiganadan.si in posredovali vam bomo podatke, s katerimi lahko paketek dvignete brez tega listka.

Posledice neprevzema paketa:

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih moramo plačati dostavljalcu mi. 

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in neprevzemom naročenega (lažna naročila), se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo, je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

REKLAMACIJE

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@knjiganadan.si. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite na info@knjiganadan.si, kjer se bomo dogovorili o nadaljnjem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškodovanimi morebitnimi dodatki (okrasni papir). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže, se smatra, da je bil izdelek uporabljen.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik, je trajno shranjena pri podjetju Nika Švajncer, s.p., spletno novinarstvo, Cafova 8, 2000 Maribor.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spletna trgovina ldtrend.com ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov

POLITIKA ZASEBNOSTI

Politika varovanja osebnih podatkov in pravice uporabnikov

V skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in s Splošno uredbo o varstvu podatkov (»GDPR«), vam podjetje Nika Švajncer s.p. (spletna trgovina Knjiga na dan) v nadaljevanju PODJETJE zagotavlja naslednje pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov, ki so podrobneje razdelane v nadaljevanju:

  • upravljalec podatkov
  • namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
  • obisk in uporaba spletne strani
  • obdobje hrambe
  • pravico dostopa do podatkov,
  • pravico do popravka,
  • pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«),
  • pravico do omejitve obdelave,
  • pravico do prenosljivosti podatkov,
  • pravico do ugovora.

Upravljalec podatkov

Upravljalec vaših osebnih podatkov je Nika Švajncer s.p., Cafova 8, 2000 Maribor.

Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov

Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bomo obravnavali zaupno in jih uporabili zgolj v namene, za katere ste jih posredovali. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za kak drug namen, vas bomo o tem predhodno obvestili in vas zaprosili za vaše soglasje.

Obisk in uporaba spletne strani

Ob vsakem obisku spletnih strani www.knjiganadan.si se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo za potrebe vodenja svoje statistike obiska spletne strani. Nika Švajncer s.p. tako zbrane podatke obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Obdobje hrambe

Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:

  • dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 (tri) mesece;
  • vaši kontaktni podatki za potrebe komunikacije se obdelujejo zaključenega posla oziroma zaključene komunikacije;
  • Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 10 (deset) let. V tem času je obdelava podatkov omejena.
  • Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

Pravica dostopa do podatkov

Od podjetja imate pravico dobiti potrditev, ali podjetje obdeluje vaše osebne podatke, in kadar je temu tako, imate pravico dobiti dostop do vaših osebnih podatkov in naslednjih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov:

  • nameni obdelave,
  • vrste osebnih podatkov,
  • uporabniki ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti vaši osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah,
  • kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi z uporabnikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi,
  • pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
  • kadar osebni podatki niso zbrani od uporabnika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom,
  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za uporabnika.

Na podlagi vaše zahteve vam bo podjetje zagotovilo eno brezplačno kopijo vaših osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za dodatne kopije podatkov, ki bi jih zahtevali, vam bo podjetje zaračunalo razumno pristojbino ob upoštevanju administrativnih stroškov.

Pravica do popravka

Od podjetja imate pravico zahtevati, da ta brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Ob upoštevanju namenov obdelave imate pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov vpisni obliki.

Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)

Od podjetja imate pravico zahtevati, da brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, podjetje pa mora vaše osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati v naslednjih primerih:

  • kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
  • kadar prekličete privolitev, ki je podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
  • kadar ugovarjate obdelavi na podlagi zakonitega interesa upravljavca, pa za njihovo obdelavo ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi,
  • kadar ugovarjate obdelavi za potrebe neposrednega trženja,
  • kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom.

Kadar podjetje v skladu s Politiko objavi vaše osebne podatke, sprejme podjetje razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo vaše osebne podatke, obvesti, da uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.

Pravica do omejitve obdelave

Pravico imate zahtevati, da podjetje omeji obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja en od naslednjih primerov:

  • kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost vaših osebnih podatkov,
  • kadar je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,
  • kadar podjetje osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,
  • kadar ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi.

Pravica do prenosljivosti podatkov

Pravico imate, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki jih je posedoval podjetje, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas podjetje, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar:

  • obdelava temelji na vaši privolitvi ali pogodbi in
  • se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Pravica do ugovora

Na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, imate pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva podjetje ali tretja oseba. Podjetje bo prenehalo obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, imate pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, če je povezano s takim neposrednim trženjem. Če neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.

Postopek uveljavljanja pravic

Vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z vašimi osebnimi podatki, lahko naslovite v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov info@knjiganadan.si ali po pošti na naslov Nika Švajncer s.p., Cafova 8, 2000 Maribor.

Če boste zahtevo v skladu z zgornjim odstavkom predložili z elektronskimi sredstvi, se vam bodo informacije, v kolikor bo to mogoče, zagotovile z elektronskimi sredstvi, razen v primeru, da boste zahtevali drugače.

Upravljalec lahko za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja vaših pravic v zvezi z osebnimi podatki od vas zahteva dodatne podatke, ki so potrebni za potrditev vaše identitete, ukrepanje pa v skladu s tem poglavjem lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da vas ne more zanesljivo identificirati.

Upravljalec bo na zahtevo, s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi s svojimi osebnimi podatki, odgovoril brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve. Podjetje lahko rok za uresničevanje pravic podaljša za največ̌ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če podjetje podaljša rok, vas bo o vsakem takem podaljšanju obvestil v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.

Če so vaše zahteve v skladu s tem poglavjem očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:

  • zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa,
  • zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Morebitno pritožbo v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov lahko naslovite v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov info@knjiganadan.si ali po pošti na naslov Nika Švajncer s.p., Cafova 8, 2000 Maribor.

Pravico imate, da vložite pritožbo tudi neposredno pri informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.

Veljavnost

Velja od 5. 3. 2019 dalje in se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni. Zato vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.

SEDEŽ PODJETJA:

Nika Švajncer, s.p.

Cafova 8

2000 Maribor

Davčna številka: 75995859

Matična številka: 8298190000

Kontakt podjetja: info@knjiganadan.si

SKLADIŠČE, DISTRIBUCIJA:

Nika Švajncer, s.p.

Cafova 8

2000 Maribor

Kontakt spletna prodaja (info, naročila, reklamacije): info@knjiganadan.si

info@knjiganadan.si
Pravila in pogoji
Kontakt
Knjiga na dan - za ljubitelje knjig

© 2019 Knjiga na dan. Vse pravice pridržane.
Izdelava spletne strani: PIKSL.

Drop us a letter

Use this form to get in touch with us. We will reply in 24 hours.

Your Name *

Your Email *

Your message